04 d’agost 2009

A la nova Junta del COBDC



Bé, ara que ja ha aparegut publicat al web del COBDC, crec que ja ho puc dir: formaré part de la propera Junta de Govern del Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya. Aquest any és any electoral al Col·legi, i per tant, calia encetar tot el procés electoral; i a més hi ha hagut membres de l'anterior Junta que han decidit no continuar. Així que fa un temps em va trucar l'Eulàlia Espinàs per a preguntar-me si volia acompanyar-los en aquesta aventura col·legial. I no m'ho vaig pensar dos cops, i vaig acceptar... I tant que si!!! I com que no s'ha presentat cap altra candidatura a les eleccions, doncs l'elecció ha estat automàtica, i ja es pot proclamar la nova Junta, en la que hi figuraré com a Vocal.

La notícia, aquí: http://www.cobdc.org/aldia/2009/0731.html

No cal que començar aquesta nova etapa dins l'organització bibliotecària més important del país, és per a mi tot un nou repte, que inicio amb molta il·lusió i excel·lents expectatives. Serà per a mi tot un honor ser-hi present, i ser a més representant de la professió. Des d'aquí, a més, vull donar les gràcies públicament a totes aquelles persones que han pensat en mi per a formar part d'aquest projecte. I a nivell personal i professional, també suposarà assumir nous reptes: ésser capaç de conciliar la meua vida familiar (imprescindible i necessària), amb el meu treball al Col·legi d'Arquitectes, la meva faceta d'autònom al Museu del Montsià (i en teletreball a Scalae.net), i ara aquesta nova il·lusió al COBDC, amb viatges regulars entre setmana a Barcelona, i que iniciaré a partir de l'octubre. Potser en faltaran hores,  i potser també el comptador de quilòmetres de cotxe augmentarà espectacularment; la distància des de les Terres de l'Ebre a Barcelona és considerable i massa sovint les comunicacions no són del tot eficients (tot i que caldrà mirar alternatives)... Però estic segur que amb esforç, voluntat i comprensió per part de tothom es podrà tirar endavant. De ganes i força no me'n falten. I estic segur que durant tot aquest temps aprendré moltíssimes coses: especialment, de la gent magnífica que m'acompanyarà en aquest vaixell, professionals d'alçada i amb moltíssima més experiència que un servidor... des de la meua juventut (crec que seré el membre més jove de tots), intentaré aportar el meu granet de sorra, la meua modesta suma a la intel·ligència col·lectiva que ens farà més forts, com a col·legi professional i de retruc, també com a professionals. Algunes idees ja em ronden pel cap...

8 comentaris:

  1. @Javier Leiva : a l'about surt: "Blog de Daniel Gil Solés, bibliotecari-documentalista freelance, nascut a Tarragona l’any 1979, crescut a Santa Coloma de Gramenet i actualment resident a Santa Bàrbara (Terres de l’Ebre)." 30 fets el passat mes de maig

    ResponElimina
  2. Ho he piulat però vull que en quedi constància també aquí: quina feinada t'espera! Gràcies per haver acceptat l'encàrrec. Segur que seràs un bon representant. :)

    ResponElimina
  3. Llavors ets més jove que els que hi som ara, sí. Dels nous, ni idea.

    Gamoia: a més cal deixar la feina grossa als "novatos", oi? ;-)

    ResponElimina
  4. @gamoia : si, serà una bona feinada, però la faré encantat i amb els ulls i les orelles ben oberts per aprendre molt

    @javier leiva : ep! que m'omplireu de feina grossa ara, o què? :-D

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats, Dani!
    Estic impressionada de veure tanta empenta i tanta activitat en ple mes d'agost. Fantàstic.
    Endavant!!!
    Carme

    ResponElimina
  6. [...] mes d’agost vaig fer públic que passava a formar part de la Junta del Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Cataluny.... La Natalia Arroyo parlava d’aquest blog en una nota seva publicada a ThinkEPI, i parlàvem [...]

    ResponElimina

L’Espluga de Francolí: l’antic hospital medieval acull la biblioteca municipal

Després de set mesos i mig d’obres, a càrrec de l’arquitecte Ricardo Saúl Sánchez Obaya, el passat 19 d’octubre va tenir lloc la inauguració...