30 de juny 2009

"Els blocs dels blogs": Curs a la l'Escola d'Estiu Rosa Sensat

Bé, ja ha arribat el gran dia. Demà dia 1 de juliol, i demà passat dia 2, formaré part del professorat que impartirà el curs "Fem un bloc per a la biblioteca escolar", en el marc de 44a edició de l'Escola d'Estiu Rosa Sensat. Les altres professores seran l'Encarna Isanda, la Miriam Balboa, la Glòria Durban i la Pau Raga. Ja marxaré aquesta nit mateix: seran dos dies a cavall de Barcelona i Santa Coloma de Gramenet i les Terres de l'Ebre, convinant obligacions professionals (el curs, la feina al Museu del Montsià) i obligacions familiars. Serà dur i intens, però segur que serà molt enriquidor. L'AP-7 serà la meua segona casa... :-) Ja tinc tot preparat: la documentació de l'Escola, a punt; el guió que seguiré durant els dos dies de curs, també... I sobretot, carregat d'il·lusió i de ganes de fer un bon curs i transmetre de la millor manera possible tots els meus coneixements. Confio que anirà tot molt bé, segur.

De fet, aquesta mateixa tarda ja hi ha un berenar de presentació per als professors, per a recollir la documentació i les acreditacions i veure l'aula on es farà el curs, però per la feina al Museu no hi podré anar; així que demà hauré de matinar més i estar al Campus Mundet ben aviat. I després de la primera sessió del curs, segurament em quedaré a la conferència d'inauguració de l'Escola, a càrrec del Sr. Philippe Meirieu, pedagog, i amb el títol Caos i diversitat: aprendre a pensar, i que tindrà lloc el dia 1 de juliol, a les 12h, a la Sala de Graus de Magisteri, a l'Edifici Migdia 1, 3r pis, del mateix Campus Mundet.

He penjat al meu Slideshare.net el document que em servirà de guió durant els dos dies. És tan sols un petit guió, ja que vull donar al curs una orientació totalment pràctica: haurem de trastejar, tocar, experimentar, equivocar-nos, corregir... M'agradarà que hi doneu un cop d'ull i em doneu la vostra opinió als comentaris.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

L’Espluga de Francolí: l’antic hospital medieval acull la biblioteca municipal

Després de set mesos i mig d’obres, a càrrec de l’arquitecte Ricardo Saúl Sánchez Obaya, el passat 19 d’octubre va tenir lloc la inauguració...