05 d’octubre 2007

Campus Virtual del COBDC

M'he quedat de pedra quan m'ha arribat el correu... Perplex d'admiració, i sobretot, orgullós de pertànyer, de ser part del col·lectiu.

El COBDC ha acabat de treure del forn, encara cremant i fumejant, una nova eina:

El Campus Virtual COBDC

Sens dubte, i un cop més, un 10!!!
Què és el Campus virtual del COBDC?

  • Una comunitat d'aprenentatge en un entorn virtual: un escenari d'interacció que genera informació i coneixement.

  • Una eina tecnològica que facilita un context d'ensenyament i aprenentatge.


Per què hem creat el Campus?

  • Per innovar en l'aprenentatge i la formació dels professionals mitjançant l'ús de les TIC.

  • Per incidir en la formació permanent i flexible, sense restriccions d'espai i de temps.

  • Per compartir informació, coneixement, experiències, i bones pràctiques.

  • Per reunir i gestionar la informació provinent de diferents contextos i formats.


2 comentaris:

  1. Hola Dani,
    jo també he rebut aquest matí el correu del COBDC, i com tú m'he soprès gratament amb aquest nova iniciativa. Un 10! Com tu dius!

    ResponElimina
  2. És una molt bona iniciativa, sí. El curs de MARC21 no s'ajusta a les meves necessitats però espero que aviat em pugui apuntar a algun altre. Ens hi trobarem tots plegats :-)

    ResponElimina

L’Espluga de Francolí: l’antic hospital medieval acull la biblioteca municipal

Després de set mesos i mig d’obres, a càrrec de l’arquitecte Ricardo Saúl Sánchez Obaya, el passat 19 d’octubre va tenir lloc la inauguració...