08 d’abril 2008

Xerrada de Dídac Martínez a la Biblioteca de Santa Bàrbara

El 2008 està sent un any intens per a la Biblioteca José Escudé Albesa, en plena celebració dels seus 50 anys de funcionament. Els que em coneixeu sabeu els meus vincles emocionals i sentimentals amb els planers... Doncs bé. Avui m'ha arribat a mans el programa d'actes de les XVII Jornades Culturals de Santa Bàrbara; i fullejant-lo, m'he endut una enorme sorpresa!!

Biblioteca José Escudé i Albesa (8)

El divendres 16 de maig, a les 20h de la tarda, tindrà lloc (a la mateixa Biblioteca) la xerrada La biblioteca del segle XXI, a càrrec de Dídac Martínez, director dels Serveis Generals de Biblioteques de la Universitat Politècnica de Catalunya. Sens dubte, és una excel·lent noticia! No passa tots els dies que per aquestes latituds hi faci cap algú de la talla d'en Dídac. No ens coneixem personalment, però espero poder-lo saludar llavors. Segur que serà molt interessant poder xerrar amb ell. I hem de felicitar, sens dubte, els responsables de la Biblioteca. Des d'aquí la meua enhorabona.

Jo ja m'ho he anotat a l'agenda, i no hi penso faltar. Ens veiem el dia 16!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

L’Espluga de Francolí: l’antic hospital medieval acull la biblioteca municipal

Després de set mesos i mig d’obres, a càrrec de l’arquitecte Ricardo Saúl Sánchez Obaya, el passat 19 d’octubre va tenir lloc la inauguració...